Czy zakupy spożywcze w Lidlu będzie można zrobić przez internet? Sieć odpowiada • Auchan odsłania filary strategii. Inwestycje mają podnieść efektywność sieci • Innowacje i trendy w praktyce: od laboratorium do stołu (RELACJA+ZDJĘCIA)
Sieci handlowe starają się docierać do coraz większego grona klientów, także tych, którzy wolą robić zakupy spożywcze bez wychodzenia w domu. Biedronka, Carrefour i Kaufland budują w tym celu swoją obecność m.in. w aplikacji Glovo. Czas na Lidla?
Alexander Saussard, prezes Auchan Polska podkreśla, że sieć wchodzi w nowy etap rozwoju, opierając strategię na modernizacji hipermarketów, ekspansji mniejszych formatów oraz inwestycjach w logistykę i technologie Ocado.
Bez innowacji nie ma rozwoju. Mimo że wiążą się one z różnymi ryzykami, jest to jedyna słuszna droga – mówili uczestnicy debaty "Innowacje i trendy w praktyce: od laboratorium do stołu", która odbyła się 17 listopada 2025 roku w ramach Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Powyższa wiadomość została wysyłana na adres email podany podczas zamawiania newslettera. Jeżeli nie życzą sobie Państwo otrzymywać takich wiadomości, prosimy kliknąć tutaj.