Wczoraj wspominałem Ci o swoich początkach.

Nie było łatwo.

To normalne.

Ale w życiu najlepsze rzeczy wymagają wysiłku i poświęcenia.

Chociaż ludzi wolą wierzyć w wóżki zębuszki.

Ostatnio widziałem reklamę:

“Zarabiaj na ecommerce 100 000 zł miesięcznie pracując 15 minut dziennie”.

To nie jest śmieszne.

Tacy ludzi szczają do basenu w którym pływamy.

Marketingowcy promują badziew.

Ludzie omamieni szybkimi zyskami lecą do tego jak ćma do ognia.

Pamiętasz pytanie ze wczoraj?

“Stojąc przed wyborem łatwej i szybkiej drogi lub trudnej i wolniejszej, co wybierasz?”

Niestety porno się sprzedaje.

A obietnice typu: “Pracuj 15 minut dziennie i zarabiaj 100 000 zł” są jak porno do naszych oczu.

Takie produkty sprzedają się na potęgę.

Łatwo zrozumieć dlaczego.

Ale jak klient raz kupi takie gówno:

  1. Nie zbudujesz z nim relacji (coś jak porno zamiast prawdziwego seksu)
  2. Klienci nie mają efektów. Nic, kompletnie.
  3. Zazwyczaj to jednorazowa sprzedaż, bo nikt nie da się dymać kolejny raz.

Teraz spójrzmy na drugą stronę medalu.

Niektóre kursy się sprzedają, bo faktycznie klienci mają efekty.

Ich twórcy nie muszą zakładać złotego zegarka, garnituru i paradować w sportowym samochodzie.

Produkt się broni.

To właśnie osiągnąłem tworząc Project X.

“Zapakowałem” jedną z najlepszych strategii sprzedażowej, która działa w ponad 58 branżach.

Jak klient użyje tej strategii to efekty ma w 2-3 dni..

A potem generuje namacalne zyski każdego dnia.

Nie muszę sprzedawać por*o.

Nie liżemy czekolady przez szybę.

To nie w moim stylu.

Zobaczysz jak moi klienci generują realny zyski.

I to bez większego trudu.

Niestety jest też zła wiadomość.

To wymaga pracy.


Więc będę do Ciebie wysyłał codziennie maile (nie w celach sprzedażowych), gdzie pokażę jak sprzedawać własne kursy.

Chcę najpierw zdobyć Twoje zaufanie i uwagę.

Na samym końcu zdecydujesz czy Project X jest tym, co szukasz.

Wszystko w swoim czasie. Bez presji…

Pogadamy jutro.

Jeśli jesteś gotowy wejść na pokład bez żadnych ceregieli to:

Kliknij ten link.

Adrian Kołodziej.






UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. Z O.O. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.