|
|
|
|
Czy nie masz poczucia, że powinieneś być już dużo dalej w biznesie?
Masz wszystko, co potrzebujesz.
Produkt. Ofertę. Konto na Facebooku.
Ale wiesz, co jest najważniejsze w dniu otwarcia restauracji?
Nie dobre menu, świetny kucharz, dobry wystrój…
Liczy się GŁODNY TŁUM KUPUJĄCYCH.
Bez tego wszystko inne nie ma znaczenia.
Wiesz, ile razy spotykałem się z kimś, kto był ekspertem, ale jego posty ginęły w odmętach internetu?
Im szybciej zrozumiesz jedną rzecz… tym lepiej.
Siedzę w biznesie szkoleniowym od 16 lat.
W tym biznesie nie wygrywa najlepszy produkt.
Wygrywa ten, kto ma największy kanał dystrybucji.
I niektórzy nawet „czują” to w kościach.
Dlatego próbują kręcić rolki i rozwijać Instagrama.
Ale załóżmy, że jesteś nowy. Nakręcisz rolkę.
Zobaczy ją 100–300 osób.
Przy dobrych wiatrach może 1% kupi.
Rolka po 2–3 dniach znika w odmętach internetu.
Teraz druga opcja.
Nagrywasz reklamę wideo, która trwa 1–2 minuty (takie są najskuteczniejsze).
Taką reklamę zobaczy 1–2 mln ludzi w ciągu kilku miesięcy.
I będzie sprzedawała 24/h.
System reklamowy nie wyświetli jej przypadkowym osobom.
Tylko tym, które z największym prawdopodobieństwem kupią.
No dobra… powiesz pewnie: „Adrian… ale reklama nie jest za darmo”.
Prawda. Tylko że jak wrzucę 1000 zł i wypadnie 5000 zł, to czy koszty są problemem?
Dlatego wejdź tutaj.
Umów się na rozmowę.
Pomożemy Ci stworzyć drogę rozwoju. Dostaniesz jasny plan działania.
Nie musisz kręcić tych durnych rolek.
Możesz zacząć pozyskiwać klientów jak dorosły.
Kliknij ten link.
Adrian
|
|
|
UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.
© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.
|
|
|
|
|