Newsletter Dla handlu
Dla handlu Newsletter portalu

Poniedziałek, 3 listopada 2025
Zobacz w przeglądarce
O tym się mówi
Po boomie czas na ostrożność. Hebe stawia na ceny i cięcia kosztów
Po boomie czas na ostrożność. Hebe stawia na ceny i cięcia kosztów
Hebe, należąca do portugalskiej Grupy Jerónimo Martins, zamknęła pierwsze dziewięć miesięcy 2025 roku z przychodami na poziomie 451 mln euro, co oznacza wzrost o 6,9% rok do roku. Sprzedaż porównywalna (LFL) pozostaje jednak pod presją, spadając o 0,1% w porównaniu z tym samym okresem 2024 roku.
O tym się mówi
Piwny gigant w opałach. Carlsberg oszczędza po spadku sprzedaży
Piwny gigant w opałach. Carlsberg oszczędza po spadku sprzedaży
Carlsberg - trzeci co do wielkości producent piwa na świecie - poinformował o spadku sprzedaży i wolumenów w trzecim kwartale 2025 roku w ujęciu organicznym. Firma zapowiada działania mające na celu ograniczenie kosztów.
Reklama
Ministerstwo Finansów udostępniło Moduł Certyfikatów i Uprawnień w KSeF
RetailTEch
Ministerstwo Finansów udostępniło Moduł Certyfikatów i Uprawnień w KSeF
POLOmarket optymalizuje zarządzanie operacyjne
RetailTEch
POLOmarket optymalizuje zarządzanie operacyjne
InPost inwestuje w chmurę. Oto polski partner
E-commerce
InPost inwestuje w chmurę. Oto polski partner
Polski System Kaucyjny partnerem Grupy Specjał
Detal
Polski System Kaucyjny partnerem Grupy Specjał
Shein wycofało ze sprzedaży lalki erotyczne o wyglądzie dzieci. Interwencja władz
Skradziono parmezan wart 100 tysięcy euro
Dane Polaków wyciekły po kolejnym ataku hakerskim
Kaufland o systemie kaucyjnym. Tak działają automaty
Marka Sketchers otworzyła salon w Magnolia Park
RGL ma już 11 parków handlowych. Zaczyna budować kolejny
Grupa Organic Farma Zdrowia zamieniła stratę w zysk