| 
								Polski sektor SSC/BPO wchodzi w nowy etap. Choć część centrów usług biznesowych zwalnia, to rośnie zapotrzebowanie na wysoko wyspecjalizowanych specjalistów. Polska przestaje być rynkiem masowej optymalizacji kosztów, a staje się centrum zaawansowanych procesów i kompetencji.
							 | 
						 
                    
                 
             | 
        
                            
            
                
                
                
                
                    
						
							| 
								Opór wobec zmian nie jest sabotażem, lecz naturalnym odruchem obronnym organizacji. Tak jak ludzki organizm niejednokrotnie broni się przed przeszczepem, tak ludzie reagują, gdy nowe zaburza ich równowagę i poczucie bezpieczeństwa.
							 | 
						 
                    
                 
             | 
        
                            
            
                
                
                
                
                    
						
							| 
								Dobra atmosfera w pracy i silne relacje między współpracownikami nie tylko zwiększają zadowolenie z pracy, ale także ograniczają rotację i sprzyjają efektywności zespołów - zwłaszcza w czasach pracy zdalnej.
							 | 
						 
                    
                 
             | 
        
                                            	
        
        
            | 
                
             | 
        
    
    															
				
			
			    
                
            | 
                
             |