250711 - Marketing przy kawie
Marketing przy kawie
Artykuły
DESIGN EXPERIENTIAL MARKETING KAMPANIE REKLAMOWE
Projektowanie generacyjne? Obalamy mity o tym, co lubią różne pokolenia
Michalina Metkowska
Czy naprawdę wiemy, jak projektować dla pokolenia Z czy millenialsów? Powszechne przekonania o preferencjach wizualnych różnych generacji często prowadzą nas na manowce. Zamiast ślepo podążać za stereotypami, powinniśmy skupić się na głębokim zrozumieniu potrzeb odbiorcy. Bo skuteczny design to przede wszystkim autentyczność przekazu i odpowiedź na realne insighty konsumenckie.
SZTUCZNA INTELIGENCJA
Artykuł Partnera
MGID wprowadza CPA Tune: 155% wyższy współczynnik konwersji dzięki automatycznej optymalizacji stawek
Redakcja
Nowy, samooptymalizujący się system oparty na sztucznej inteligencji zwiększa liczbę konwersji, obniża koszt pozyskania (CPA) i sprawia, że „kliknięcia” przestają być kluczową metryką.
Espresso
Wiertarka Parkside przeciągnęła samolot pasażerski Airbus A380
Związek poliamoryczny w spocie wody owocowej
Kiedy torebka staje się „bagażem” – koncertowe zagrania Live Nation
Kobieta z brodą w kampanii DPD
Media społecznościowe przejmują rolę wyszukiwarek – badanie Tears of Joy
Martini przechodzi repozycjonowanie i nawiązuje współpracę z Jonathanem Baileyem
Polacy chcą wpływać na tworzone prawo – badanie ZFPR o lobbingu
Sprzedawcy aut w kolejnej części kampanii Otomoto „Prawdziwe historie”
Piosenka Wiktora Dyduły „Tam słońce, gdzie my” w kampanii radia Eska2
Druga odsłona kampanii „Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami” z nową wersją piosenki
Beko podkreśla w kampanii niezawodność sprzętu – „Siła spokoju w Twoim domu”
„Po prostu nie zderzakuj” – kampania zarządcy autostrady na sezon wakacyjnych podróży
Plus otwiera konto na TikToku z Emilio Piano
Powstała agencja badawczo-strategiczna w ramach Grupy Przestrzeń
Rozliczenia czasu pracy stosowane przez agencje wymagają zmian – raport IPA
Bank Pekao w letniej kampanii telewizyjnej promuje obrączkę płatniczą
Jak wygląda konsumpcja dóbr z drugiej ręki w Polsce? – raport „SecondHand”
Fikcyjna marka lodów zdobywa 12% świadomości wśród młodych po dwutygodniowej kampanii DOOH – eksperyment WPP Media
Omoda & Jaecoo partnerem Projektu Plaża TVN 2025
Kampania aplikacji HomeGirl promuje ideę cyfrowego siostrzeństwa
Ptasie Mleczko oferuje w konkursie obieraczki do pianek
„Gdzie ta rybka, co mam na nią smak” – Piotr Cyrwus promuje Tydzień Rybny w Lidlu
Nike zwiększa wydatki na budowanie marki. Opóźnia debiut brandu tworzonego we współpracy ze Skims
Triathlonistka Maja Makowska ambasadorką pierwszej Barbie z cukrzycą
Kampania konkursu Fundacji Uniqa dla początkujących filmowców
Rodowita wystartowała z kampanią „Poczuj dzikie orzeźwienie”
„30 lat razembycia” – Familijne świętują jubileusz
Lubisz nasz newsletter?
Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.

Postaw kawę na buycoffee.to
Personalia
7.07.2025
Grupa RMF z nową strukturą i strategicznymi wzmocnieniami
7.07.2025
WeNet przedstawia nową strategię rozwoju. Joanna Plona prezeską Grupy
6.07.2025
Ryszard Kamiński rzecznikiem prasowym Instytutu Badań Edukacyjnych PIB
10.07.2025
Adlook przyspiesza globalny rozwój. Luca Filardo nowym chief revenue officerem
10.07.2025
Lipton Teas and Infusions z nowym dyrektorem marketingu
8.07.2025
Nowy zarząd Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrany. Katarzyna Borucka obejmuje funkcję prezeski
8.07.2025
Maria Zimnoch dołączyła do Kierunku Kreatywnego
8.07.2025
Michał Wrąbel wraca do Salestube jako intelligence division director
7.07.2025
Bartosz Dworzyński w VML
Wydarzenia
27.01.2025 - 12.12.2025
Szkolenia AI dla marketingu w Warszawie, Poznaniu oraz w formie online
17.06.2025 - 30.09.2025
Szkolenia marketing i sprzedaż w Warszawie • Akademia Marketingu KFK
24.07.2025
Szkolenie online „Sukces na Amazonie. Jak globalnie skalować swoją sprzedaż”
18.08.2025 - 18.11.2025
AI, SEO, LinkedIn i więcej – szkoleniowy miks w Poznaniu, który warto ogarnąć
25.09.2025 - 26.09.2025
XXV Kongres PR
27.11.2025 - 28.11.2025
Imagination Day 2025
12.05.2025 - 26.11.2025
Szkolenia z marketingu i reklamy w formie online ● sprawny.marketing
1.07.2025 - 30.09.2025
Szkolenia online z marketingu, social media oraz AI • Akademia Marketingu KFK
30.07.2025
Szkolenie online „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”
17.09.2025
Konferencja GetCommerce 2025
29.10.2025 - 30.10.2025
I ❤️ Marketing & Technology
Facebook Twitter" Youtube LinkedIn RSS Email
EspressoArtykułyWywiadyWydarzenia
Marketing przy kawie Marketing przy Kawie
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków
redakcja@marketingprzykawie.pl

Wydawca: Ideatrend Sp. z o.o.,
ul. Mogilska 43, 31-545 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000866582 w Sądzie Rejonowym dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy KRS, NIP 6793207324, REGON 387370151
Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ zasubskrybowałeś nasz newsletter.

IdeaTrend Sp. z o.o., Mogilska 43, 31-545, Kraków, Poland
Możesz wypisać się lub zmienić dane kontaktowe w dowolnym momencie.