Templates WM - newsletter
Najważniejsze wiadomości dnia z branży mediów, marketingu i PR.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 

ZOBACZ W PRZEGLĄDARCE / wirtualnemedia.pl

Nr 1 w Polsce

O mediach, reklamie internecie i PR

Michał Mańkowski

CZWARTEK, 10 LIPCA 2025

Nowy newsletter

Choć codziennie piszemy o tym, jak zmienia się świat mediów, dobrze wiemy, że również na siebie warto spojrzeć krytycznym okiem. Dlatego od dziś newsletter Wirtualnychmediów wygląda inaczej. Nie drastycznie, nie na pokaz, ale dokładnie tak, jak tego wymagał czas.

Trafia do Was jego zupełnie nowa, ulepszona wersja. Wiemy, jak to często bywa z tymi “ulepszeniami”, dlatego do sprawy podeszliśmy zdroworozsądkowo. Poprawiliśmy to, co mogło działać lepiej, zostawiliśmy to, co było cenione. Jest bardziej nowoczesny i przejrzysty.

Przetestowaliśmy go na najpopularniejszych (i tych mniej popularnych) klientach pocztowych, ale jest tu Was aż 50 tysięcy, z czego duża część korzysta z różnych służbowych skrzynek w swoich firmach, dlatego może zdarzyć się, że coś nie zadziała tak, jak przewidzieliśmy.  

W takich przypadkach prosimy o kontakt i krótkiego maila ze screenem na redakcja@wirtualnemedia.pl. Jeśli nie będziemy o czymś wiedzieć, to nie będziemy mogli tego poprawić :-)  

Dziękujemy, że jesteście z nami – i że codziennie pozwalacie nam być w Waszych skrzynkach. Czujemy odpowiedzialność, bo wiele osób zaczyna od tego newslettera swój dzień. 

Tyskie w ogniu krytyki za hasło reklamowe. "Billboard nie jest promocją alkoholizmu"

Tyskie znalazło się w ogniu krytyki za promowanie się hasłem “Z pokolenia na pokolenie jesteśmy na Ty”, bo – jak zauważono – “romantyzuje uzależnienie". Broniący twierdzą, że reklama nie promuje alkoholizmu, bo mimo zakazu reklam wódki ludzie i tak ją piją. – Hasło od lat wzmacnia wizerunek marki jako „bliskiej, łączącej ludzi, znoszącej dystans”. Ale jednocześnie pokazuje, jak cienka granica dzieli komunikację kreatywną od tej, która może być dziś postrzegana jako nieodpowiedzialna – uważa Katarzyna Dworzyńska.

więcej

Na Dzisiaj

To koniec. 9 kanałów amerykańskiego giganta zniknie z Polski [NASZ NEWS]

TELEWIZJA

Sprawa SwipeTo wraca do prokuratury. Za czasów Kurskiego na projekt przepalono miliony [TYLKO U NAS]

TELEWIZJA

Polski „Top Gear”? TVP pracuje nad formatem motoryzacyjnym

TELEWIZJA