Wirtualnemedia.pl- newsletter
Media Expert zalewa Polskę prostymi reklamami z Cleo
Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
 
 
 
Newsletter

Reklamy Media Expert nie muszą się podobać

Ważne, że sprzedają

„Bo w Media Expert taniej masz, taniej masz, to niskich cen jest czas" – brzmią niczym mantra słowa wyśpiewywane przez Cleo każdego dnia, gdy w tle mam włączony telewizor lub radio.

I chociaż drażnią częstotliwością, z którą się pojawiają, to jednak działają. Dlaczego? Bo gdy ostatnio wysiadł mi laptop, a jego naprawa miała zająć kilka dni, to nowy kupiłam właśnie w Media Expert. Świadomie czy nie – ale od razu pojechałam właśnie do sklepu tej sieci. Pewnie też dlatego, że był najbliżej mojego domu, a nie mieszkam w dużym mieście.

Dlaczego o tym piszę? Ano dlatego, że dzisiaj w moim „okładkowym” artykule, przy wsparciu branżowych ekspertów, rozkładam na czynniki pierwsze strategię komunikacji Media Expert.

Szukam tam potwierdzenia tezy co niektórych ekspertów, że marka przepala budżet. Próbuję też sprawdzić, czy prosta, pozbawiona głębszych emocji kreacja reklamowa może skutecznie sprzedawać.

I zgadzam się z tymi, którzy twierdzą, że reklama nie jest po to, by "pompować" ego szefów marketingu czy agencji reklamowych. Ona ma sprzedawać, a nie podobać się branży.

Zapraszam do lektury.


Beata Goczał

dziennikarka Wirtualnemedia.pl


PS Pamiętaj, że jeśli masz newsa, którym chcesz się z nami podzielić (anonimowo bądź nie) czekamy tutaj: redakcja@wirtualnemedia.pl

Media Expert zalewa Polskę prostymi reklamami z Cleo. "Przepalenie" budżetu czy geniusz marketingu?
 
Sieć sklepów Media Expert bije na głowę swoich konkurentów z rynku RTV/AGD pod względem liczby reklam w mediach. Od lat korzysta z tych samych kreacji z Cleo w roli głównej, nie próbując na siłę wyciskać łez u ich odbiorców. - Działań marketingowych nie prowadzi się po to, żeby dyrektorzy marketingu mogli pompować swoje ego, wrzucać kolejne statuetki na LinkedIna czy opowiadać na konferencjach, jak bardzo są innowacyjni. Marketing ma po prostu działać i dowozić wyniki - komentuje Marek Gonsior.  więcej
 
 
Idą zmiany. Tabliczka o zakazie fotografowania będzie musiała zniknąć m.in. z TVP
 
Sejm przegłosował zmiany w ustawie o obronie ojczyzny. Jak informuje Wirtualnemedia.pl Ministerstwo Obrony Narodowej teraz przepisy zawężające zakaz fotografowania do obiektów wojskowych, trafią do Senatu. Jeśli wejdą w życie, to tabliczki o zakazie robienia zdjęć będą musiały zniknąć między innymi z głównej siedziby Telewizji Polskiej. więcej
 
 
Czy wydawcy powinni teraz pozwalaniać wszystkich SEO-wców, bo już nie są im potrzebni?
 
Czy teraz, w kontekście zmian AI, które dzieją się w Google, należy zwalniać SEO-wców? Dostałem takie pytanie w trakcie debaty, na której nie było przestrzeni i czasu, aby odpowiedzieć w wyczerpujący sposób. Dlatego odpowiadam tutaj. więcej
 
 
"Krwawy rozwód". Tak "Financial Times" opisuje to, co zrobił właściciel TVN
 
Warner Bros. Discovery (WBD), właściciel m.in. TVN, znów udowodniło, że ma talent do dramatu - tym razem nie tylko na ekranie, ale i na rynkach finansowych. Spółka medialna zostanie tymczasowo wykluczona z głównych indeksów obligacji wysokodochodowych po przeprowadzeniu kontrowersyjnej operacji zadłużenia, która dotknęła dotychczasowych wierzycieli. "Financial Times" porównuje to do kultowego odcinka "Gry o tron" tj. "Krwawych Godów" i nawet ilustruje to zdjęciem z serialu. więcej
 
 
Drzewiecka, Urbański, Protić. Oto głośne transfery i odejścia w mediach ostatnich miesięcy
 
Wśród najgłośniejszych roszad medialnych drugiego kwartału 2025 w polskich mediach najwięcej zmian dotyczy ,,Dziennika Gazety Prawnej" oraz stacji TVN.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania". Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą więcej
 
Marketingowcy myślą o zmianie branży. "Chcą mieć plan awaryjny" więcej
 
Dlaczego w Polsce nie ma tytułów i portali dla mężczyzn? Kobiece są... 127 razy większe więcej
 
W telewizji operatorzy kamer mają lepiej niż dziennikarze? ,,Walka o każdy dyżur" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ