Ważne, że sprzedają
„Bo w Media Expert taniej masz, taniej masz, to niskich cen jest czas" – brzmią niczym mantra słowa wyśpiewywane przez Cleo każdego dnia, gdy w tle mam włączony telewizor lub radio.
I chociaż drażnią częstotliwością, z którą się pojawiają, to jednak działają. Dlaczego? Bo gdy ostatnio wysiadł mi laptop, a jego naprawa miała zająć kilka dni, to nowy kupiłam właśnie w Media Expert. Świadomie czy nie – ale od razu pojechałam właśnie do sklepu tej sieci. Pewnie też dlatego, że był najbliżej mojego domu, a nie mieszkam w dużym mieście.
Dlaczego o tym piszę? Ano dlatego, że dzisiaj w moim „okładkowym” artykule, przy wsparciu branżowych ekspertów, rozkładam na czynniki pierwsze strategię komunikacji Media Expert.
Szukam tam potwierdzenia tezy co niektórych ekspertów, że marka przepala budżet. Próbuję też sprawdzić, czy prosta, pozbawiona głębszych emocji kreacja reklamowa może skutecznie sprzedawać.
I zgadzam się z tymi, którzy twierdzą, że reklama nie jest po to, by "pompować" ego szefów marketingu czy agencji reklamowych. Ona ma sprzedawać, a nie podobać się branży.
Zapraszam do lektury.
Beata Goczał
dziennikarka Wirtualnemedia.pl
PS Pamiętaj, że jeśli masz newsa, którym chcesz się z nami podzielić (anonimowo bądź nie) czekamy tutaj: redakcja@wirtualnemedia.pl