TYLKO NIE MÓW NIKOMU, ŻE CI TO POKAZAŁEM…

Błazej,

Za chwilę zdradzę Ci coś, co może Cię wkurzyć…

Ale jeśli masz jaja i odrobinę oleju w głowie – to może też odmienić Twoje życie.

Kilka lat temu zadzwonił do mnie pewien facet.

Nie byle kto.

Influencer.

Sławny.

– "Zrób mi lejek" – mówi.
– "Okej, ale powiedz… ile zarabiasz?" – pytam z czystej ciekawości.
– "Dwa bańki rocznie" – odpowiada.
– "Aha…" – mówię i ledwo powstrzymuję śmiech.

Bo widzisz…

Robię dwa razy tyle.

Bez TikToka.

Bez rolek.

Bez szumu.

I działam w dużo mniejszym rynku niż on.

Wtedy przypomniałem sobie, co kiedyś powiedział mi jeden z moich dobrych kolegów – facet, który wcześniej robił po 100-200 tysięcy odsłon na odcinek.

– "Największy wzrost firmy miałem dopiero, jak RZUCIŁEM swój kanał i zacząłem robić REKLAMY."

A jego kanał miał ponad 480 tysięcy subów.

Od 3 lat nie nagrał żadnego wideo.

Zdziwiony?

Nie bądź.

Bo prawda jest taka:

Organic nie daje Ci kontroli.

Nigdy nie wiesz, co wypali.

Albo raczej: modlisz się, żeby coś wypaliło.

I jak już coś odpali, to przychodzą jacyś przypadkowi ludzie, którzy i tak nie kupują.

A ja wolę coś innego…

Celownik laserowy.

Reklamę, która trafia w ludzi, którzy JUŻ kupują takie rzeczy jak Twoje.

Albo ZARAZ zamierzają.

Dlatego jeśli naprawdę chcesz mieć:
– przewidywalny dochód,
– klientów, którzy nie pytają "czy mogę dostać rabat?",
– i święty spokój, że biznes działa nawet, gdy masz dzień wolny...

Kliknij tutaj.

Pokażę Ci, jak ustawić to raz, a dobrze.

Bez pokazywania obiadu w social mediach.

Bez miziania algorytmu.

Bez sprzedawania swojej prywatności za lajki.

Kliknij tutaj teraz.

Adrian





UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. Z O.O. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.