Drogi kliencie,
W związku z niedawną aktualizacją naszych serwerów prosimy wszystkich klientów o zaktualizowanie swoich danych zgodnie z nowymi zasadami. Jeśli jednak klient „nie zastosuje się do wymaganych procedur identyfikacji, nie poda wymaganych informacji lub nie spełni wymagań punktu 12.2.3 Warunków świadczenia usług”, które można znaleźć tutaj (https://www.paysera.com/v2/pl/umowy/umowa-o-swiadczeniu-uslug-dla-prywatnych), Paysera zastrzega sobie prawo do zawieszenia konta. Prosimy o natychmiastową aktualizację danych za pomocą poniższego przycisku:
Ważna uwaga: Jeśli nie zastosujesz się do tego powiadomienia, transakcje kredytowe i debetowe w Twojej strefie klienta mogą zostać odrzucone lub zablokowane, a Twoje konto może zostać trwale zawieszone.
Odpowiedzi na wszystkie pytania można znaleźć na naszej stronie pomocy technicznej pod adresem support.paysera.com
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej support@paysera.com lub telefonicznie +48 22 2062146.
Paysera
Obsługa klienta