Celem przyświecającym nam i motywującym do organizacji Branżowego Kongresu HR jest przede wszystkim budowanie społeczności, wymiana wiedzy, doświadczeń i dobrych praktyk w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Ma on umożliwić profesjonalistom działów HR, Kadr, Rekrutacji, People & Culture i pokrewnych rozwijanie swoich kompetencji, poznawanie najnowszych trendów i strategii, a także nawiązywanie kontaktów z innymi specjalistami mającymi podobne wyzwania w danej branży.
Szczegółowe cele:
👉 Poszerzanie wiedzy
Umożliwimy uczestniczenie w prelekcjach, warsztatach i panelach dyskusyjnych, podczas których omawiane będą aktualne problemy i wyzwania w HR, a także prezentowane najnowsze rozwiązania i technologie.
👉 Dzielenie się doświadczeniami
Stworzymy miejsce, gdzie nasi goście będą dzielić się swoimi doświadczeniami, najlepszymi praktykami i rozwiązaniami, które sprawdziły się w ich organizacjach.
👉 Nawiązywanie kontaktów
Dołożymy starań m.in. poprzez stworzenie sprzyjającej atmosfery, aby ułatwić gościom nawiązywanie kontaktów z innymi profesjonalistami HR, budowanie relacji i wymianę doświadczeń.
👉 Rozwój kompetencji
Aktywny udział w całym programie (konferencja, kolacja, warsztaty) pomoże w rozwijaniu umiejętności potrzebnych do skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, np. rekrutacji, oceny i rozwoju pracowników, zarządzania talentami, zarządzania zmianą, itp.
👉 Zwiększanie świadomości
Kongres będzie miał także wpływ na zwiększenie świadomości uczestników na temat roli i znaczenia zarządzania zasobami ludzkimi w sukcesie organizacji.
👉 Implementacja nowych rozwiązań
Będziemy się nawzajem inspirować do wdrażania nowych rozwiązań i strategii HR w organizacji, które poprawiają efektywność, zaangażowanie i morale pracowników.
👉 Integracja środowiska i budowanie społeczności
Jako organizatorzy stworzymy przestrzeń do budowania społeczności HR w ramach poszczególnych branż / gałęzi przemysłu, gdzie specjaliści będą wymieniać się wiedzą, wspierać się i wspólnie pracować nad rozwiązaniem problemów.
|