Wedle najstarszej zasady świata: to zależy
Jeśli na sali w jednym miejscu ramię w ramię udało się zebrać prezesów największych polskich mediów, którzy mogą powiedzieć (na tyle, na ile można zrobić to publicznie na konferencji) co siedzi im w głowach i co w mediach piszczy, to 20 minut jest zdecydowanie za krótkie. Udało się to drugiego dnia poznańskiej konferencji Impact, gdzie w panelu o mediach uczestniczyli Bartosz Hojka z Agory, Jacek Świderski z Wirtualnej Polski, Aleksander Kutela z RASP, Dorota Żurkowska z TVN WBD, Marek Błoński z PAP i porozmawiali o nowej erze mediów.
Dlatego prowadzący spotkanie Maciej Kossowski ze Związku Pracodawców Wydawców Cyfrowych bez zbędnych wstępów przeszedł do konkretów i zapytał, co musi się wydarzyć, żeby ta nowa era mediów była złotą erą, a nie ciemnymi wiekami.
Zebraliśmy dla Was w jednym miejscu 5 najciekawszych wątków, które padły. Niektóre są niby oczywiste, ale już oczywiste nie jest to, jak mocno i wprost one wybrzmiały. Inne dość zaskakujące, ale gdy się tak nad nimi na spokojnie zastanowić, to bardzo trafne.
Zapraszam na poranną prasówkę, a po więcej dużo dłuższych rozmów z przedstawicielami największych mediów w kraju, zapraszam regularnie na naszą stronę główną.
Michał Mańkowski
dyrektor wydawniczy Wirtualnemedia.pl
PS Pamiętaj, że jeśli masz newsa, którym chcesz się z nami podzielić (anonimowo bądź nie) czekamy tutaj: redakcja@wirtualnemedia.pl