Wirtualnemedia.pl- newsletter
Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
 
 
 
Newsletter

Czy 20 minut to długo?

Wedle najstarszej zasady świata: to zależy

Jeśli na sali w jednym miejscu ramię w ramię udało się zebrać prezesów największych polskich mediów, którzy mogą powiedzieć (na tyle, na ile można zrobić to publicznie na konferencji) co siedzi im w głowach i co w mediach piszczy, to 20 minut jest zdecydowanie za krótkie. Udało się to drugiego dnia poznańskiej konferencji Impact, gdzie w panelu o mediach uczestniczyli Bartosz Hojka z Agory, Jacek Świderski z Wirtualnej Polski, Aleksander Kutela z RASP, Dorota Żurkowska z TVN WBD, Marek Błoński z PAP i porozmawiali o nowej erze mediów.

Dlatego prowadzący spotkanie Maciej Kossowski ze Związku Pracodawców Wydawców Cyfrowych bez zbędnych wstępów przeszedł do konkretów i zapytał, co musi się wydarzyć, żeby ta nowa era mediów była złotą erą, a nie ciemnymi wiekami.

Zebraliśmy dla Was w jednym miejscu 5 najciekawszych wątków, które padły. Niektóre są niby oczywiste, ale już oczywiste nie jest to, jak mocno i wprost one wybrzmiały. Inne dość zaskakujące, ale gdy się tak nad nimi na spokojnie zastanowić, to bardzo trafne.

Zapraszam na poranną prasówkę, a po więcej dużo dłuższych rozmów z przedstawicielami największych mediów w kraju, zapraszam regularnie na naszą stronę główną.


Michał Mańkowski

dyrektor wydawniczy Wirtualnemedia.pl


PS Pamiętaj, że jeśli masz newsa, którym chcesz się z nami podzielić (anonimowo bądź nie) czekamy tutaj: redakcja@wirtualnemedia.pl

5 najciekawszych wątków z rozmowy z prezesami największych polskich mediów na Impact
 
Trudno o spotkanie w takim składzie. Udało się na konferencji Impact 2025. Na jednej sali ramię w ramię zasiedli szefowie największych mediów w Polsce: Bartosz Hojka z Agory, Jacek Świderski z Wirtualnej Polski, Aleksander Kutela z RASP, Dorota Żurkowska z TVN WBD, Marek Błoński z PAP i porozmawiali o nowej erze mediów. Wniosek ze spotkania? Szkoda, że zaledwie 20 minut. Zebraliśmy dla Was najciekawsze wątki, które pokazują, jak myślą prezesi mediów i rzucają trochę światła na to, z czym dziś mierzymy się w mediach i czym, tak naprawdę trzeba się martwić. więcej
 
 
Wraca HBO Max. Huśtawka tożsamości czy strategicznie posunięcie?
 
Warner Bros. Discovery zaledwie dwa lata po tym, ja zrezygnował z nazwy HBO w nazwie platformy HBO Max, teraz ją przywraca. W marketingu to zabieg stosowany niezwykle rzadko. Dla ekspertów zajmujących się brandingiem, decyzja WBD to dowód na to, że marka nie wie, czym jest. - Powrót do silniejszego podkreślenia marki HBO jest strategicznie bardzo dobrym posunięciem, a wręcz koniecznym w obecnej, niezwykle konkurencyjnej walce o widza - ocenia ekspert telewizyjny Sergiusz Geller.  więcej
 
 
KRRiT szuka nowych stacji naziemnych. Ruszył konkurs
 
W środę 15 maja ruszył konkurs Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotyczący dwóch wolnych miejsc na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. W ogłoszeniu zapisano, że nowe stacje MUX-8 będą mogły być nadawane zarówno w wysokiej rozdzielczości, jak i standardowej.   więcej
 
 
Kontrowersje wokół NASK po zgłoszeniu ingerencji wyborczej. Mamy oświadczenie instytucji
 
Dwa nieznane wcześniej profile ,,Sprawiedliwy Stół" i ,,Wiesz jak nie jest" w ostatnich dniach na reklamy polityczne na Facebooku wydały więcej niż komitety wyborcze. Treści te uderzały w Karola Nawrockiego i Sławomira Mentzena, a wspierały Rafała Trzaskowskiego. W czwartek Wirtualna Polska podała, że za stronami stoją ludzie powiązani z Akcją Demokracja. Dzień wcześniej o możliwej zagranicznej ingerencji w wybory informowała NASK. Teraz zapewnia, że nie miała wiedzy, że za spotami stoi ta właśnie fundacja.  więcej
 
 
Błyskawiczna reakcja marek na sukces Justyny Steczkowskiej na Eurowizji
 
Justyna Steczkowska w Bazylei zaprezentowała wielkie show z piosenką "Gaja" i awansowała do sobotniego finału 69. Konkursu Piosenki Eurowizji. Jeszcze przed jej występem w półfinale, pierwsze marki wykorzystały motyw z jej występu w swojej komunikacji, kolejne zrobiły to po wtorkowym koncercie. - Eurowizja od lat dostarcza markom 'paliwa" do tworzenia RTM-ów - mówi Wirtualnemedia.pl Eliza Szczot, PR specialist w Labcon.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Dlaczego prawica "umie w internet" dużo lepiej od lewicy? Jest większa i bardziej zaangażowana więcej
 
Robert Feluś: Tak nie powinno robić się debat. A jest prosty sposób, by były ciekawsze więcej
 
Marcina Mellera zakręty w mediach. ,,Telewizja za nim tęskni" więcej
 
Czy maratony serialowe wciąż są w modzie? więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ