Świątecznej magii 🎄 35zł** niespodzianka 🎁 Do -85% na wyprzedaży
Trwa: HUNTER ✶ Tatuum ✶ INUIKII ✶ Levi's Boys i inne
Dodaj info@newsletter.limango.pl do książki adresowej. Otwórz w przeglądarce.
Zaloguj się i odbierz niespodziankę
Obniżki aż do -85%*
Campaign 0
Campaign 1
 
Campaign 2
Campaign 3
 
Campaign 4
Campaign 5
 
Campaign 6
Campaign 7
 
Campaign 8
Campaign 9
 
Campaign 10
Campaign 11
 
Campaign 12
Campaign 13
 
Szybka znikają jak świąteczna ⭐
Tatuum
 
Hunter
Levi's Boys
 
INUIKII
UGG
 
Canadian Peak
Nadchodzące
iRobot
 
Benetton Home
 
Joseph Joseph
        
Masz pytania?

Nie odpowiadaj na tę wiadomość. Jeśli masz jakieś pytania chętnie na nie odpowiemy - skontaktuj się z nami za pomocą formularza zamieszczonego na stronie limango.pl/kontakt

usp1 usp2
Odkryj świat limango
family logo
Najlepsze wrażenia z zakupów i ekskluzywne korzyści dzięki limango family
Rodzaje płatności
przelewy24 visa mastercard
przelew za_pobraniem
Regulamin Polityka prywatności Kontakt

* Cena przekreślona oznacza sugerowaną cenę detaliczną. Wartość procentowa oznacza obniżkę w relacji do sugerowanej ceny detalicznej. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki.

Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ ten adres mailowy został podany podczas rejestracji na stronie www.limango.pl

**) Środki są ważne do końca roku. Aktualny regulamin programu family Star znajdziesz w sekcji family Star Program.

Uwaga! Zawarte w tej wiadomości linki mogą umożliwić dostęp do Twojego konta, dlatego prosimy o nieprzekazywanie jej innym osobom.

Niniejsza wiadomość została wysłana przez Limango Polska Sp. z o.o., ul. Św. Antoniego 2/4, 50-073 Wrocław wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu pod nr KRS: 0000371108, o opłaconym kapitale zakładowym w wysokości 400 000,00 PLN, o numerze NIP: 527-264-29-85.

A member of the otto group © 2025 by Limango

W każdym czasie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera, jednak wycofanie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości efektywnego korzystania z ser