"Boli mnie głowa, śmierdzą mi stopy i nie lubię Jumm’ego Swaggerta.
Nie chcę siedzieć przy biurku i pisać tego listu.

Wolę być na swojej łódce.

Pisanie jest do bani".

Tak rozpoczął swój newsletter śp. Gary Halbert.

Najlepszy copywriter direct response na świecie.

Wątpię, że ktoś zarobił tyle pieniędzy, co on na pisaniu ofert.

Gary Halbert był mistrzem łapania uwagi.

Piszę Ci o tym, bo masz jakiegoś ebooka lub kurs…

(Albo jesteś w trakcie tworzenia).

I mam złą wiadomość.

Możesz stworzyć najlepszy materiał na świecie, ale w tym biznesie handlujesz UWAGĄ.

Jeśli nie jesteś w stanie napisać zabójczej oferty, reklamy, maila…to
leżysz.

To nie jest przypadek, że w tej branży zarabiam najwięcej.

Nie robiąc żadnych hucznych kampanii i nie pokazując stóp, dupy czy innej części ciała na instagramie.

Wiem, jak pisać, aby sprzedawać.

Wiem, że jak zobaczyłeś ten nagłówek w swojej skrzynce, albo przeczytałeś pierwsze zdanie…to nie mogłeś uwierzyć.

Wszystko przez śmierdzące stopy, prawda? LOL…

Uczyłem się tego 16 lat.

Serio.

Wydałem setki tysięcy dolarów,
aby zdobyć tę wiedzę. Napisałem setki ofert, reklam i maili.

Moja najlepsza oferta sprzedała za 1.5 mln złotych w zaledwie
2h, bo tyle trwał deadline.

Cóż…nie musisz do tego dochodzić sam.

Kliknij ten link.

Wypełnij ankietę pod wideo.

I umów się na rozmowę z moim zespołem.

Pomożemy Ci zaprojektować cały system.

I obiecuję, że nie będzie tam nic o mokrych, śmierdzących stopach. LOL.

Moje są czyste.


Kliknij ten link

Adrian





UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.

© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.