Szanowni Państwo,
Od dnia 1 listopada 2025 r. wprowadzone zostały zmiany w Regulaminie sklepu internetowego publio.pl
Dodaliśmy informacje o zgodności Serwisu z wymaganiami dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Wprowadziliśmy również możliwość ogłaszania i przeprowadzania przez Administratora Akcji specjalnych związanych z określonymi w czasie kampaniami promocyjnymi.
Co się zmienia?
Zmiany w Regulaminie obejmują w szczególności:
1) dodanie definicji Osoby ze szczególnymi potrzebami,
2) dodanie w definicji Sklepu informacji, że Administrator świadczy usługi handlu elektronicznego oraz usługi rozpowszechniania książek elektronicznych,
3) dodanie definicji Akcji specjalnej,
4) dodanie definicji Ustawy o dostępności i Europejskiego Aktu o Dostępności,
5) dodanie informacji o zgodności Serwisu z wymaganiami dostępności oraz o możliwości zgłoszenia skargi dotyczącej niezapewnienia spełniania wymagań dostępności przez Serwis,
6) dodanie informacji o możliwości ogłaszania i przeprowadzania przez Administratora Akcji specjalnych na zasadach ustalonych w odrębnych regulaminach opublikowanych w Serwisie,
7) wykreślenie zapisu o możliwości skorzystania z unijnej platformy internetowej (platforma ODR) w celu poddania pod rozstrzygnięcie sporu z Administratorem drogą elektroniczną (platforma ODR została oficjalnie zamknięta w dniu 20 lipca 2025 r.),
8) drobne zmiany redakcyjne tekstu Regulaminu.
Co muszę zrobić w związku z tą zmianą?
W przypadku akceptacji nowego Regulaminu nie jest wymagane podejmowanie dodatkowych czynności.
Co w przypadku braku akceptacji nowego Regulaminu?
W przypadku braku akceptacji nowego Regulaminu prosimy o przesłanie oświadczenia w tym zakresie w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego powiadomienia poprzez:
a) wysłanie e-maila w trybie „Odpowiedz” w treści umieszczając „Usuń”,
c) wysłanie pisma lub osobiście pod adresem: Agora Książka i Muzyka sp. z o.o. (Publio) ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa,
Konta i dane użytkowników niezgadzających się na zmiany Regulaminu zostaną usunięte w terminie 30 dni po otrzymaniu oświadczenia o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie konta.
Usunięcie konta i danych w Publio.pl oznacza bezpowrotną i całkowitą utratę możliwości pobrania kupionych plików. Usuniętego konta nie można odzyskać.
O usunięciu konta zostaniecie Państwo poinformowani w osobnej wiadomości.
Zmiany w Regulaminie nie mają wpływu na zamówienia złożone w sklepie internetowym publio.pl przed dniem 1 listopada 2025 r.