Jeżeli poniższy newsletter nie wyświetla się poprawnie, użyj tego linku
Szanowni Państwo,
Od dnia 1 listopada 2025 r. wprowadzone zostały zmiany w Regulaminie sklepu internetowego publio.pl
Dodaliśmy informacje o zgodności Serwisu z wymaganiami dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Wprowadziliśmy również możliwość ogłaszania i przeprowadzania przez Administratora Akcji specjalnych związanych z określonymi w czasie kampaniami promocyjnymi.
 
Co się zmienia?
Zmiany w Regulaminie obejmują w szczególności:
1) dodanie definicji Osoby ze szczególnymi potrzebami,
2)  dodanie w definicji Sklepu informacji, że Administrator świadczy usługi handlu elektronicznego oraz usługi rozpowszechniania książek elektronicznych,
3)  dodanie definicji Akcji specjalnej,
4)  dodanie definicji Ustawy o dostępności i Europejskiego Aktu o Dostępności,
5)  dodanie informacji o zgodności Serwisu z wymaganiami dostępności oraz o możliwości zgłoszenia skargi dotyczącej niezapewnienia spełniania wymagań dostępności przez Serwis,
6)  dodanie informacji o możliwości ogłaszania i przeprowadzania przez Administratora Akcji specjalnych na zasadach ustalonych w odrębnych regulaminach opublikowanych w Serwisie,
7) wykreślenie zapisu o możliwości skorzystania z unijnej platformy internetowej (platforma ODR) w celu poddania pod rozstrzygnięcie sporu z Administratorem drogą elektroniczną (platforma ODR została oficjalnie zamknięta w dniu 20 lipca 2025 r.),
8) drobne zmiany redakcyjne tekstu Regulaminu.
 
Co muszę zrobić w związku z tą zmianą?
W przypadku akceptacji nowego Regulaminu nie jest wymagane podejmowanie dodatkowych czynności.
 
Co w przypadku braku akceptacji nowego Regulaminu?
W przypadku braku akceptacji nowego Regulaminu prosimy o przesłanie oświadczenia w tym zakresie w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego powiadomienia poprzez:
a) wysłanie e-maila w trybie „Odpowiedz” w treści umieszczając „Usuń”,
b) wysłanie e-maila  pod adres:  kontakt@publio.pl z prośbą o usunięcia konta,
c) wysłanie pisma lub osobiście pod adresem: Agora Książka i Muzyka sp. z o.o. (Publio) ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa,
d) samodzielne usunięcie konta, na stronie: https://www.publio.pl/klient/ustawienia.html (opcja dostępna dla użytkowników posiadających konto).
Konta i dane użytkowników niezgadzających się na zmiany Regulaminu zostaną usunięte w terminie 30 dni po otrzymaniu oświadczenia o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie konta.
Usunięcie konta i danych w Publio.pl oznacza bezpowrotną i całkowitą utratę możliwości pobrania kupionych plików. Usuniętego konta nie można odzyskać.
O usunięciu konta zostaniecie Państwo poinformowani w osobnej wiadomości.
 
Zmiany w Regulaminie nie mają wpływu na zamówienia złożone w sklepie internetowym publio.pl przed dniem 1 listopada 2025 r.
 
Informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych znajdują się w „Polityce Prywatności” dostępnej na stronie: https://publio.pl/polityka-prywatnosci.html.
 
Treść Regulaminu w brzmieniu obowiązującym od 1 listopada 2025 r. dostępna jest tutaj https://publio.pl/regulamin.html.
Mamy nadzieję, że lubisz nasze newslettery. Jeśli nie, zawsze możesz się wypisać
Newsletter z dnia 05-11-2025
Newsletter został wysłany przez Publio.pl na adres anna@niepodam.pl

image image