Templates WM - newsletter
Najważniejsze wiadomości dnia z branży mediów, marketingu i PR.
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 

ZOBACZ W PRZEGLĄDARCE /wirtualnemedia.pl

RASP

Nr 1 w Polsce

O mediach, reklamie internecie i PR

Artur Roguski

Piątek, 5 września 2025

Artur Roguski

Jak wyróżnić się może agencja reklamowa?

Agencje reklamowe tworzą strategie komunikacji dla marek. Tworzą wielkie idee, nadają im kierunek na wiele lat. Następnie przygotowują kreacje w różnych formatach, które mają tę strategię zrealizować.

Ale czy same posiadają takie wytyczne, które jasno określają kim i dla kogo chcą być, dokąd zmierzają i w jakim celu. Czy przysłowiowy szewc przypadkiem sam nie chodzi bez butów? Czy to dobrze, że na bosaka przemierza swoją pracownię podczas tworzenia coraz to nowych modeli, najczęściej szytych na miarę dla swoich klientów?

A może wcale nie musi takich kreatywnych i strategicznie dobranych butów posiadać i wystarczą mu zwykłe trampki? Może nie potrzebuje kreacji, które wygrywają branżowe nagrody?

Zapytałem twórców znanych agencji reklamowych, jak szukać wyróżników na tym silnie konkurencyjnym rynku i czy zawsze ma to uzasadnienie. Odpowiedzi w moim „okładkowym” tekście.

Agencje jak szewc bez butów. Ich własny marketing często nie istnieje

Podmiotów świadczących usługi reklamowe, marketingowe czy komunikacyjne na polskim rynku są tysiące. Wszystkie zażarcie walczą o budżety marek i ich obsługę. Aby zyskać uznanie i zachęcić do współpracy, reklamują się takimi wyróżnikami jak kreatywność, rzetelność, obsługa klienta czy biegłość w tworzeniu strategii. Jednak czy wyróżnikiem może być rzecz, którą komunikują setki konkurencyjnych podmiotów?

więcej

Na Dzisiaj

Michał Karnowski, fot. telewizja wPolsce24

Telewizja braci Karnowskich z największym wzrostem. TVP Info obudowuje widownię

Telewizja

Zdjęcie ilustracyjne.

2025 vs 2015. Oto, co działo się w naszej branży równo 10 lat temu

Internet

Andrzej Duda w Kanale Zero.

Takich trzech jak ich dwóch to nie ma ani jednego, czyli jak Stanowski rozgrywa prezydentów [FELIETON]