Déjà vu dla Eurocashu. Frisco raz już było rentowne, teraz znów „blisko” • Tatuum wyrasta na modową perełkę. Alternatywa dla fast fashion i azjatyckiej produkcji • Makro zamyka halę w Toruniu po 18 latach
Frisco, największy supermarket internetowy w Polsce, znów ogłasza, że jest „blisko rentowności”. Ciekawe jest jednak, że próg rentowności firma osiągnęła już w 2020 roku – i od tamtej pory co roku notuje straty.
Polska marka Tatuum pokazuje, że moda premium może być jednocześnie odpowiedzialna, rentowna i odważnie patrząca w przyszłość. W 2024 roku spółka zwiększyła przychody do blisko 310 mln zł, poprawiła rentowność i zaskoczyła rynek rewolucyjnym programem „Tuogether Forever” – 10-letnią gwarancją i dożywotnim serwisem dla ubrań.
Dziękujemy, że subskrybujesz newsletter portalu DlaHandlu Znajdziesz nas również w mediach społecznościowych
Czekamy na pytania, uwagi i sugestie. Skontaktuj się z nami: kontakt@ptwp.pl
Powyższa wiadomość została wysyłana na adres email podany podczas zamawiania newslettera. Jeżeli nie życzą sobie Państwo otrzymywać takich wiadomości, prosimy kliknąć tutaj.