|
|
Oto, jak buduje się biznesy, które dają ponad milion rocznie na kursach.
Nie twierdzę, że od razu tyle zarobisz.
Ale jeśli mnie posłuchasz — jest na to spora szansa.
1. Musisz umieć rozpoznać rynek i potrzeby klientów.
To nie jest łatwe.
Większość ludzi pisze e-booka lub nagrywa kurs, a potem zastanawia się, jak znaleźć klientów.
To podstawowy błąd.
2. Dostarczanie wyników.
Większość kursów to gnioty.
O ile możesz raz sprzedać gniota, to jeśli stracisz zaufanie klientów — nie dostaniesz drugiej szansy.
A bardzo łatwo jest stworzyć kurs, który pokochają.
Nawet jeśli dopiero zaczynasz.
3. Musisz nauczyć się copywritingu.
Wystarczy jedna dobra oferta… a możesz sprzedać wszystko.
Słaba oferta + dobry produkt = słaba sprzedaż
Dobra oferta + słaby produkt = wysoka sprzedaż, dużo zwrotów
Dobra oferta + dobry produkt = wysoka sprzedaż, dużo rekomendacji
4. Musisz stworzyć automatyczny system pozyskiwania klientów.
Jeżdżąc na wakacje, moja sprzedaż nie spada.
Jeśli pozyskujesz klientów za pomocą contentu — to nie masz biznesu.
Masz sposób na zarabianie, ale to nie jest prawdziwy biznes.
Żeby zarabiać dużo, nie musisz być genialny.
Musisz mieć system.
Procesy.
I możesz próbować rozkminić to sam… Ale to wygląda tak:
|
|
|
|
|
|
UWAGA: Wysłaliśmy do Ciebie ten email, ponieważ subskrybujesz nasz newsletter lub jesteś klientem. Aby anulować subskrypcję kliknij link pod tą wiadomością lub odpisz na maila. Pamiętaj również, że wszystkie informacje w tym newsletterze są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w newsletterze są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Jeśli nie akceptujesz tego sprostowania możesz wypisać się z listy.
© BIG IDEA SP. komendytowo-akcyjna. Wszelkie prawa zastrzeżone. Informacje zawarte na naszych stronach i newsletterach są chronione prawem autorskim. Nie możesz ich wykorzystywać bez pisemnej zgody.
|
|
|
|
|