Skarby Senuto Enterprise, czyli dodatkowe raporty, które otwierają morze możliwości
Otwórz w przeglądarce 

Cześć!

Jak dotąd w 3 mailach przedstawiłem Ci nasze podstawowe raporty i narzędzia dostępne w ofercie Senuto Enterprise. Prawda wygląda jednak tak, że… to nie wszystko. Od kilku miesięcy naprawdę intensywnie pracujemy nad tym, żeby oferta była jak najszersza i otwierała przed Tobą MORZE MOŻLIWOŚCI.

Dlatego dziś pora na kilka słów o tym, co na stronie kryje się pod niepozorną nazwą „Dodatkowe raporty”. Brzmi jak coś pobocznego, nie?

A zupełnie tak nie jest!


Oto trzy naprawdę ciekawe raporty dostępne w ofercie Senuto Enterprise.

1. Google Ads Domain Report

    Dowiesz się z niego, jak wyglądają strategie, budżety, słowa kluczowe i teksty reklamowe dowolnej domeny i dzięki temu efektywniej zaplanujesz płatne działania reklamowe.

    2. Google Maps Companies Report

      Otrzymasz gotową listę firm z interesującej Cię lokalizacji stworzoną w oparciu o dane z Google Maps. Z takimi danymi:

      • jeszcze lepiej ukierunkujesz strategię reklamową,

      • zoptymalizujesz budżety wydawane na reklamę,

      • trafisz do ludzi, którzy naprawdę mogą być zainteresowani Twoją usługą.


      3. Customer journey analysis

      W tym przypadku otrzymasz od nas gotową analizę customer journey przygotowaną w oparciu o dane Senuto o intencjach konkretnych słów kluczowych. W ten sposób lepiej poznasz swojego potencjalnego klienta oraz jego potrzeby. To kluczowa wiedza potrzebna do projektowania doświadczeń i doświadczania dokładnie tego, czego człowiek szuka i potrzebuje.


      Darmowa konsultacja

      Spodobała Ci się oferta Senuto Enterprise? A może masz kilka jeszcze bardziej szczegółowych pytań? W takim razie umów się z nami na spotkanie, podczas którego omówimy Twoje cele i potrzeby oraz nasze możliwości.

      Maciej Chmurkowski
      Enterprise Products Owner


      Senuto Sp. z o.o.
      ul. Niedźwiedzia 12b
      02-737 Warszawa

      Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ jesteś zarejestrowana/zarejestrowany na naszej stronie lub brałaś/brałeś udział w webinarze.

      Anuluj subskrypcję